luni, 24 decembrie 2012

HO HO HO! Merry X-mas and a happy New Year:D!

                  Sunt hyper-super-mega happy ca in sfarsit am luat vacanta(yay! binecuvantati sa fie cei care au inventat craciunul) da, si e si craciunul si revelionul o bucurie, dar pe mine cel mai mult ma incanta cele 3 saptamani de vacanta. Suna bine, nu? 3 saptamani de vacanta. Oricum, lasand la o parte teoria sunetului vacantei pentru elevi, motivul pentru care am postat aceasta chestie ilogica si stranie a fost pentrua va ura sarbatori fericite si un nou an plin de fericire si noroc la orice aveti nevoie. Eu personal voi folosi aceasta vacanta(ah, ce bine suna) pentru a-mi reincarca bateriile si a lenevi pe canapea cu pisica in brate si o paturica si a vegeta in fata televizorului si a filmelor de craciun, sau orice altceva. Voi cum planuiti sa folositi aceste 3 saptamani? Mor de curiozitate sa aflu ce fac oamenii normali (da, eu ma consider total anormala avand in vedere ca dorm aproape nonstop-16 ore a fost recordul meu vacanta asta-si nu fac nimic altceva in afara de lenevit). Apropo, ce vreti sa va aduca mosul anul asta? Abia astept sa citesc ce ati planuit sa faceti vacanta asta ;).
                                                                              Kisses, Alexya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu