miercuri, 22 iunie 2011

Capitolul 10- Triple date+1

Cand am iesit din camera, Ian era deja gata si Angela radia de fericire, iar cand se intaampla asta era clar ca ori deja ne planificase ziua , ori Taylor i-a explicat totul si e fericita din cauza lui, ori amandoua.
                         -Deci, pixie, ce ai pregatit pentru noi astazi?am intrebat-o eu in timp ce ma asezam langa Ian pe canapea, el tragandu-ma intr-o imbratisare si sprijinindu-si capul de al meu.
                         -Oooo! Ce draguti sunteti impreuna! Si nu imi mai spune pixie!
                         -Bine, acum ne spui si noua de ce radiezi de fericire?
                         -Pai, in primul rand, Taylor mi-a explicat de ce nu mi-a spus ca e actor, si in al doilea rand, iesim toti 7 la un restaurant azi, la ora 2.
                         -Si esti buna sa-mi spui cum a mers cu Taylor?a intrebat Ian.
                         -Pai…mi-a spus ca fostele lui, care nu erau actrite, erau impreuna cu el din cauza ca era celebru, si ca nu vroia sa se intample la fel si cu mine, si in plus mi-a zis ca daca eram o fana, as fi putut chema paparazzi si toate astea, si mi-a mai spus ca ma iubeste! Cat de dragut poat fi asta?!
                          Ang a inceput sa sara prin camera si sa rada, sa strige si sa faca piruetee, pana cand s-a lasat sa cada langa noi pe canapea.
                          -Asta e minunat Ang!am spus eu si Ian in acelasi timp, amandoi razand si bucurandu-ne de vestile bune.
                          In urmatoarele 2 sau 3 ore Ang a povestit in amanunt ce s-a intamplat cu Taylor, iar apoi ne-a supus unui interogatoriu cum numai la FBI mai gasesti. Eu, normal, ma inroseam si ma ascundeam si mai mult de privirea Angelei, dar Ian parea relaxat, ca si cum ar fi fost totul absout normal.
                          Am stat si am vorbit pana la ora 12 si jumatate, cand Angela a inceput sa se agite si sa umble prin apartament mai ceva ca o tornada, tragandu-ne si pe noi cu ea.
                          Cand s-a facut unu si jumatate Ang era extrem de panicata iar eu si cu Ian eram pe jos de atata ras. Eram toti gata, dar ea inca se ingrijora din cauza pantofilor, si i se parea ca nu arata bine. Ian parea sa devina preocupat de sanatateamentala a prietenei mele (pardon, noastre) dar eu l-am linistit, spunandu-i ca asa face intotdeauna inainte de o intalnire.
                           Eu si cu Ian eram pe canapea si ne uitam la Ang cu amuzament, cand a batut cineva la usa. Cand am deschis, am vazut ca era Taylor, la fel de emotiont ca si fetita pixie din spatele meu. Avea in maini doua buchete mari de flori si, sincera sa fiu, se asortau cu fata lui, care era rosie. Aha…carevasazica are emotii, huh?
                           -Buna Taylor!l-am salutat eu.
                           -Amm...hey, uite imi pare foarte rau Kity eu....
                            A inceput sa se scuze, dar eu l-am intrerupt din vorbit ridicand mana si el a plecat privirea, ca un catelus care stie ca a facut ceva rau.
                          -Hei, ce a fost a fost! Am avut noroc ca a fost Ian acolo, dar nu te mai consuma pentru nimicul asta! Nu ai de ce.
                         -Mmm…ok. Astea sunt pentru tine…stii in semn de imi pare rau ca managerul meu a fost un bou urias…si toate astea.a zis el si a inceput sa rada.
                         -Hai intra!
                         A pasit sfios in apartament si cand a vazut-o pe Ang fata I s-a luminat si s-a indreptat spre ea cu pasi mari, dandu-I florile si oferindu-I un sarut dulce…gen angel.
                         Eu nici nu am apucat sa ma duc spre Ian sa ii spun cat de draguti pareau ei doi imppreuna, ca deja suna cineva la usa. M-am dus sa deschid si i-am vazut pe Paul si pe Torrey zambareti si fariciti. Cand m-au vazut, m-au imbratisat si, la fel ca Taylor, au spus ca si-au facut griji pentru mine, mai ales ca Ian nu-i sunase seara trecuta si ca le pare foarte rau pentru ce mi s-a intamplat.
                       Mie incepea sa-mi placa foarte mult de Torrey si aveam sentimentul ca vom deveni prietene (nu ca nu m-am imprietenit si cu Paul).
                       -Hai, nu mai stati la usa, intrati odata!le-am spus eu si le-am zambit.
                       -Ammm....si Nina va veni imediat, si apoi putem pleca. Ian! Nu stiam ca esti aici!a spus Paul.
                       -Puteai si tu sa ne suni si sa ne spui ca Kity era bine! Nici nu stii cate griji ne-am facut!l-a certat si Torrey, aproape ca o mama.
                       -Scuze. Doar ca ea era obosita si eu eram prea nervos. Asa ca nu vroiam sa va sperii daca aveeam un ton gen Terminator.a glumit Ian.
                        -Eh! Ce a fost, a fost asa ca hai sa lasam trecutul si s ne bucuram si sa speram ca nu-I mai vedem fatalui James vreodata.am zis eu si toti au inceput sa rada tare, dar exact cand Ang a vrut sa spuna ceva, cineva a batut la usa.
                          Slava Domnului! Cine stie ce mai voia sa dezvaluie si Ang!m-am gandit eu in timp ce ma indreptam spre usa.
                          Cand am deschis am dat nas in nas cu Nina si cu privirea ei rece, plina de ura.
                          -Buna!i-am spus. Hai, intra! Ma bucur sa te vad.
                           Am incercat sa fiu cat mai prietenoasa, dar ea pur si simplu imi complica munca extrem de mult (sa nu uit sa mentionez ca se uita la mine ca si cum as fi fost o pata pe pantofii ei de firma).
                          -Scutestema.a spus ea sec. E Ian aici?
                          -Da…e in living, alaturi de ceilalti. Te conduc.
                           Cand am pasit in living toti s-au uitat la Nina si la fata ei de genul ,,sunt de o mie de ori mai buna decat voi ratatilor” si apoi la mine, car pur si simplu eram uimita cum de Nina nu a pus o masca plina de fericie falsa. Desigur, s-a dus langa Ian pe canapea, aproape asezandu-se in poala lui, dar el s-a retras.
                           -Mergem odata?a intrebat Nina. Vreau sa terminam cu porcaria asta si sa petrecem putin timp intre noi.
                           -Nina, ce naiba s-a intamplat d de te comporti asa?a intrebat Torrey, uimirea si ocul citindu-se pe fata.
                           -Torrey, draga, ma intreb cand v-ati transformat intr-o gasca de actori de la Hollywood de succes care stau cu ,,Norm”.a spus ea, scuipand cu dezgust ultimul cuvant.
                           -Esti in perioada aia sau s-a intamplat ceva grav si esti suparata?a intrebat Paul cu ingrijorare.
                           -Da, niciodata nu ai folosit cuvantul ala. Si inainte stateai si tu cu ,,Norm”!a spus torrey, numele sau orice o fi fost ultimul cuvant iesindui cu simpatie, dar evident ca nu-i placea sa il pronunte.
                           -Cine sau ce e Norm mai exact?am intrebat eu, Taylor si Ang in acelasi timp.
                           -Ratati normali ca voi.a spus Nina cu tonul ei rece si fara inflexiuni.
                           Ian, Torrey si Paul au tresarit la auzul vorbelor lui Nina, iar Taylor a strans-o si mai tare pe Ang in brate, ca si cum ar fi vrut sa o protejeze.
                            -Daca nu poti fi draguta ci ele, atunci mai bine ai pleca!i-a taiat Ian macaroana lui Nina.
                            -Si sa ratez cum cele doua cenusarese se vor face de ras in societate? Nici intr-o mie de ani!a inceput sa rada, dar Tay, Ian si Paul aratau ca si cum ar fi dat-o afara in suturi, eu si cu Torrey eram prea uimite ca sa spunem ceva, iar Ang mai avea un pic si incepea sa planga.
                            -Pleaca! Acum!
                            Ian a luat-o de brat si a ridicat-o de pe canapea, indreptandu-se spre usa, dar Nina nu facea altceva inafara de a rade, iar cand intr-un final a iesit, Ian s-a indreptat spre mine, imbratisandu-ma. Am observat ca si Taylor facea acelasi lucru cu Ang, care parea sa fi fost foarte afectata de ceea cea spus Nina, iar Torrey isi musca intruna buza de jos, parand extrem de afectata de faptul ca ni s-au aruncat asemenea vorbe in fata.
                        -Esti bine?a intrebat Torrey.
                        -Da. Ea…nu inteleg de ce ne uraste asa mult?
                        -Eu nici atat. La inceput cand am cunoscut-o era foart de treaba si se comporta normal cu toata lumea, doar cand mai ieseam noi si imi aduceam eu iubita sau Ian peal lui se comporta ciudat, dar credem ca e din cauza ca ea e singura faraa prieten, apoi eu m-am casatorit cu Torrey si a inceput sa se comporte diferit...dar nu in sensul bun, iar in final a fost inconjurata de upluri si toate astea si cred ca se simte singura... dar tot nu explica de ce a fost asa de rea cu voi doua.
                        -Eu stiu!s-aauzit vocea Angelei. Ea va vroia pe amandoi si pana la urma s-a ales cu un mare nimic si acum e ofticata. Voi nu ati putut vedea fiindca erati in interiorul bulei, ca sa zic asa. Nu ati vazut toata imaginea, ci doar o parte, asa ca nu v-ati dat seama, dar eu am vazut si e fooarte evident ce vrea scarba aia. Cred ca nu sunt singura care a observat.
                        Baietii se uitau de la Ang la Torrey la mine si tot asa stupefiati, mai ales ca Torrey si cu mine am aprobat teoria lui Ang.
                        -Uau!a fost tot ce a putut Ian sa zica, in tip ce Paul inca se uita la noi socat, incercand probabil sa asimileze informatiile.
                        -Ce ziceti daca uitam de asta si mergem la restaurant?am incercat eu sa rup lantul socurilor.
                        -Aha, haideti!a incercat si Torrey sa ma ajute.
                         Ang il prinsese deja pe Tay de mana si il tragea dupa ea.
                         Cand intr-un final baietii au iesit din transa, am mers cu totii spre masini si ne-am indreptat spre restaurant. Am intrat si am fost condusi la o masa mare unde…Nina era comfortabil asezatape unul din scaune.
                          -Fetelor! Ati ajuns in sfarsit!a spus ea ca si cum vederea noastra nu i-ar fi provocat durere de cap.
                          -Nina?!am spus toti deodata, tonurile variind de la furie, la uimire la ura si gheata.
                          -Stiu ca nu v-am anuntat ca vin mai repede la restaurant, dar pur si simplu nu ma avut destul timp.
                           Ne-am asezat, iar chelnerul ne-a dat meniurile apoi a plecat, iar fata vesela a Ninei a disparut un neand.
                           Peste noi s-a asezat o liniste momantala si singura data cand am vorbit a fost atunci cand am comandat mancarea. Baietii se uitau la noi si apoi aruncau cate o privire spre Nina, iar noi, fetele stateam pur si simplu si ne uitam undeva, in gol. Eu imi pierdusem tot apetitul si in plus eram si cu moralul la pamant, si probabil ca aratam destul de rau tinand cont de faptul ca Nina imi dadea niste migrene infioratoare.
                           M-am ridicat de la masa si m-am indreptat spre baie, sperand ca putin timp departe de privirea plina de ura a Ninei si departe de atmosfera stanjenitoare ma va ajuta. Torrey a vrut si ea sa vina si parea putin cam agitata, dar m-am gandit ca e din aceeasi cauza ca si mine.
                           Am intrat in baie si m-am clatit cu putina apa rece, incercand sa ma inviorez putin, si apoi m-am sprijinit de blatul de la chiuveta si m-am uitat la Torrey.
                          -Te face sa te simti rau, nu?a intrebat.
                          -Da…e chiar infioratoare, mai ceva decat Katerine, personajul pe care il joaca.
                          -Pai…pentru mine inca e greu sa ma obisnuiesc cu ideea ca cotoroanta aia infernala vrea sa ma desparta de Paul.
                          -Si pe mine de Ian.
                           In momentul acela usa de la baie s-a deschis si Nina a intrat inauntru, cu un zambet care iti dadea fiori pe sina spinarii.
                           -Hey, fetelor! Vorbiti despre mine?
                           -Nu e treaba ta.am spus amandoua in acelasi timp.
                           -Cum vreti voi, Kity daca stii ce e bine pentru tine stai departe de Ian si nu uitati ca amandoi sunt ai mei!
                            Noi doua am iesit din baie si, cand am inchis usa am vazut ca seincuia pe afara, asa ca am incuiat-o pe Nina in baie si ne-am intors la masa cu un mic zambet pe buze.
                            -Ce e cu voi?a intrebat Ian cand ne-a vazut zambind.
                            -Tocmai am incuiat-o pe Nina in baie.
                            Au inceput sa rada si parea ca tensiunea se risipise in sfarsit.
                            -Hai sa fugim repede inainte sa darame usa.a zis Paul.
                            Baietii au platit si noi ne-am indreptat spre masini. Cand in sfarsit am plecat si ne-am indepartat de sursa stresului nostru, am putut sa respir normal, dar inca auzeam avertismentul Ninei in urechi.
                            Ah! Scorpia aia ar avea nevoie de toate suturile din lume numai ca sa o reinvete bunele maniere.ma gandeam eu in drum spre hotel.

2 comentarii: