joi, 23 iunie 2011

Capitolul 11- Food fight

Au trecut deja doua saptamani de la incidentul cu James, si in tot acest timp lucrurile au evoluat fooarte mult, si numai in bine. Dupa o saptamana de la incident Taylor deja statea cu Ang pana aceasta adormea, si abia apoi pleca (baiatul ala ar face absolut orice pentru Ang) iar Ian era obisnuit sa doarma cu mine, fiindca ziua de obicei mergeam si e plimbam sau exploram insula, ne distram si seara, abia mai avveam timp sa facem dus, fiindca amandoi cadeam lati, si in plus eu mereu ma simteam in siguranta in bratele lui. Astfel, Tay si Ang abia daca mai stateau despartiti, si la fel eu cu Ian si de Paul si Torrey nici nu mai spun.
                           Tay a venit cu solutia saptamana trecuta si cum nimeni nu putea sa se impotriveasca lui si Angelei, ne-am mutat toti pe durata vacantei in vila uriasa a lui Taylor.
                           Grijile mele si ale Angelei au fost pana la urma spulberate, fiindca se pare ca Nina nu a mai facut nimic rau si toti ne intelegem super-bine.
                            S-au facut 2 saptamani de cand stam in vila lui Taylor, si totul merge ca pe roate, si asa mai avem si noi mai mult timp sa stam impreuna cu totii, si normal ca ne distram foarte mult, mai ales cand baietii fura telecomana de la plasma din sufragerie si lasa televizorul pe fotbal. Atunci se duce o adevarata lupta intre noi si ei, si e mai ceva ca la rugby, noi fugarindu-i prin toata casa ca sa le luam telecomanda si, desigur, noi jucam murdar (nu ca ei n-ar face asta, dar noua ne iese mai bine). Pana la urma cadem toti pe jos sau pe canapea si cadem de acord sa ne uitam la un film, pentru ca in mai putin de jumatate de ora sa adormim busteam.
                              In dimineata asta, cand m-am trezit l-am vazut pe domnul perfect langa mine, incercand sa para inocent cu ochii lui mari si albastrii uitandu-se direct la mine, dar deja stiam ca atunci cand incearca asta a facut vreo prostie de care nu vrea sa aflu.
                              -Morning sunshine!mi-a spus el.
                              -Mmmm…ce ai mai facut si de data asta?
                              -Eu?! Nimic! Cum poti sa ma acuzi de asa ceva….
                               A inceput sa vorbeasca si sa incerce sa ma convinga ca a fost un baietel cuminte, dar eu l-am intrerupt ridicand mana si i-am aruncat o privire gen ,,spune tot”.
                              -Pai…se putea sa fi incercat sa iti fac o surpriza si am pregatit micul dejun pentru tine si…cand am ajuns in camera m-am impiedicat…
                               -Nu-mi zi ca ai scapat iar cafea si clatite cu sirop pe hainele mele!
                               -Imi pare rau…
                               -Firar! Ah...lasa ca nu e nimic....iese la spalat, cred.
                                Arata si probabil ca se simtea foarte vinovat, dar eu nu ma puteam gandi decat la pagubele pe care le-a facut cafeaua hainelor mele.
                                 Totusi, gestul a fost asa de dulceee!
                                De acord cu tine, dar ce spui de faptul ca mi-a patat hainele, huh?!
                               Nu ar fi prima data, dar stii ca s-a inventat masina de spalat, nu?
                               Si de petele care s-ar putea sa nu iasa ce mai zici?
                              Las-o balta! Dispar odata!
                              -Cearta interioara?a intrebat Ian amuzat.
                              -Da. Nu ma pot decide daca sa fiu suparata pe tine sau sa te iert.am zis eu si am scos limba la el.
                              -Hai!
                              -Unde?l-am intrebat suspicioasa.
                              -Azi noi pregatim micul dejun pentru toti!
                              -Cum de?am intrebat, tanjind dupa inca putin somn.
                              -Ai uitat ca ieri seara ne-am inteles ca azi pregatim noi micul dejun apoi maine Ang si Taylor, iar poimaine Paul si Torrey, si tot asa.
                              -Imhm....ma duc sa fac un dus si apoi cobor, ok? Pregatesti tu incredientele necesare pentru clatite. Inteles?
                              -Da sa traiti!
                              Cand am coborat  totul era pregatit si Ian deja invartea o clatita in tigaie.
                              -Asta e prima data cand te vad gatind, stii?
                              -Dap! Vrei tu sa aranjezi masa cat pregatesc eu compozitita?
                              -Sigur, da daca inca nu ai pregatit compozitia atunci ce invarti tu acolo?
                              -Ce a mai ramas din compozitia pentru micul dejun pregatit tie.
                              I-am zambit si m-am dus sa asez masa, iar cand m-am intors compozitia numarul doi era deja gata, iar Ian invarteade zor la o clatita.
                              -Uita acolo o tigaie si…stii sa gatesti?a intrebat el.
                              -Aha, de la treisprezece ani.
                               Am luat tigaia si am turnat putina compozitie in ea, si apoi am incercat sa o invart in aer, ca si Ian. Din nefericire, clatita mea in loc sa ajunga inapoi in tigaie, a ajuns in capul lui Ian.
                              -Upps! Eh, macar se potriveste cu pielea ta…am spus eu, incercand sa vad partea buna a lucrurilor.
                              -Crezi?!a intrebat el cu un licar jucaus in ochi.
                               Inainte sa spui peste, el luase o mana de faina si o arunca spre mine. Eu am tipat si am luat un ou si l-am spart in capul lui.
                           Desigur, totul a degenerat intr-o bataie cu mancare in toata regula. Eu fugeam prin bucatarie razand si tipand in timp ce el incerca sa ma prinda si aruncam tot felul de alimente in el, dar nici Ian nu se lasa mai jos, astfel ca, atunci cand au intrat ceilalti in bucatarie noi doi eram acoperiti de faina, oua, dulceata, lapte si miere, desigur ca eu aveam sirop prin par, dar a meritat, fiindca si Ian era le afel de murdar ca si mine. Din pacate, bucataria arata ca dupa primul razboi mondial, compozitita in loc sa ajunga in tigai, era  pe jos si pe noi, si sa nu uit ca mai aveam si paste pe noi, si sos de paste, pe care Ian le luase din frigider.
                           -Ce naiba s-a intamplat aici?!a tipat Ang la noi.
                           -Food fight!!!au strigat baietii in acelasi timp, si Paul a prins-o pe Tor, iar Tay pe Ang.
                           Nici n-au tipat bine si erau deja acoperite de faina. Astfel, bataia a inceput din nou, doar ca nu ne-am mai rezumat la ce gaseam pe blatul de la bucatarie sau pe rafturi, ci foloseam tot ce gaseam prin frigider, astfel ca Paul s-a ales cu o inghetata de toata frumusetea in cap, iar Tay cu muulta frisca pe fata, si astfel am transformat totul intr-un razboi fete contra baieti.
                           Cand am epuizat toate resursele, am inceput sa radem de ,,opera” noastra.
                           -O sa ne ia o vesnicie sa curatam tot!a chicotit Torrey.
                           -WTF?!s-a auzit o voce in spatele nostru.
                           -Hei! Hai, alaturati-va petrecerii!
                           -Taylor, ce naiba s-a intamplat aici? Si de ce sunteti acoperiti de tot felul de chestii? Ce ai mai facut?s-a auzit o alta voce.
                           Cand ne-am intors, i-am vazut pe Kellan, Ashley, Robert si Kristen, baietii aratand ca si cum ar mai fi avut putin si s-ar fi tavalit pe jos de ras.
                           -Voi nu trebuia sa ajungeti saptamana viitoare?a intrebat Tay.
                           -Ba da, dar am schimbat programul.
                           -Frate, zici ca a trecut o tornada pe aici!a zis Kellan si a inceput sa rada, acompaniat de Robert.
                           -Faceti-va comozi ca noi mergem sa facem dus, si apoi coboram, ca sa facem prezentarile, ok?
                           -Sigur!au spus Kristen si Ashley si i-au tras pe baieti dupaele si s-au indreptat spre sufragerie.
                           -Paiii...sa mergem sa ne curatam!a spus Ang.
                           -Eventual inainte sa se inareasca si sa devenim statui vii…a completat Paul.
                           Ne-am indreptat spre dus (desigur, fiecare a facut dus separat) si cand m-am vazut in oglinda, mai ca am facut infarct. Nici macar nu ma mai recunosteam. Eram doar un munte miscator de mancare.
                             Mi-a luat o ora sa ma curat, si apoi m-am imbracat si aranjat putin (vroiam sa fac o impresie buna ,,oaspetilor”) si am coborat jos. Torrey si Ang inca mai erau la dus, dar ceilalti erau prezenti, si destul de veseli as adauga.
                             -Hey! Esti prima dintre feta care areusit sa se curete.a spus Ashley.
                             -Mda…sunt foarte bucuroasa ca nu mai sunt un munte mobil de mancare.
                             M-am asezat pe canapea langa Ian si el m-a tras intr-o imbratisare. Ang si Torrey au aparut la cateva minute dupa mine, si s-au asezat si ele langa partenerii lor.
                             -Pai....acum ca tot suntem aici, sa fac prezentarile. Ash, Kris, Kellan, Rob, ele sunt Ang Kity, Torrey, iar baietii sunt…
                             -Ian si Paul.l-a intrerupt Ash pe Tay.
                             -Ma bucur sa va cunosc!am spus eu Ang si Tor in acelasi timp.
                             -Deci tu esti draguta despre care Tay nu se mai opreste din povestit si laudat, nu?a intrebat Kellan.
                             Ang a rosit si a dat din cap. Era amuzant sa o vad pe Ang in aceasi pozitie in care am fost si eu cu cateva saptamani in urma. Kellan a inceput sa glumeasca si sa povesteasca, acompaniat da Ash si Kris, iar fetele(Ang Torrey) si baietii(Tay Ian si Paul) stateau si ascultau, eventual mai faceau cate o gluma ca sa participe la conversatie. Eu in schimb m-am dus pe terasa cu cea mai mare cana de cafea pe care am gasit-o plina ochi cu lichidul negru, in speranta ca pot sa am parte de putina liniste, lucru care nu s-a mai intamplat de cand am ajuns pe insula asta.
                            Ce  program agitat mai am si  eu! Nici nu mai stiu de cand nu am mai citit ceva...Macar nu am mai auzit nimic de Nina. Ma intreb totusi daca prietenii mei o sa se supere daca ma duc putin sa ma plimb sau ceva de genul asta...singura. as cam avea nevoie sa-mi pun putina ordine in ganduri....
                            -La ce te gandesti?m-a scos o voce din marea de ganduri in care eram adancita.
                            -Nimic in mod special.am jumatate raspuns jumatate mintit eu.
                            Grozav! Nici aici nu mai pot sa stau singura?!
                            Eh, isi face griji pentru tine individul. Ca veni vorba de asta, intoarce-te si vezi cine e ca nu esti prea politicoasa asa.
                            Blah! Blah! Blah! Bine, cum zici tu.
                            M-am intors si in fata mea statea chiar Maria-Sa, marele vampir sensibil in pericol de a ajunge internat la psihologie(sau asa am auzit).
                             -Tu n-ai auzit de ciocanit la usa?l-am intrebat eu, putin iritata de faptul ca nu pot sa stau sa ma gandesc si eu in liniste.
                             -Regula asta se aplica numai in cazul unui dormitor, sau a unei bai. Nu include terasele.
                             -Ma rog…am spus si mi-am datochii peste cap.
                             Am trecut pe langa el si m-am dus inapoi in living, pentru a-i gasi pe toti cu zambete mari cat casa pe fata.
                              -Hey! Ce s-a intamplat?
                              -Tay a spus ca are o surpriza pentru noi!a cantat Ang.
                              -E un fel de excursie intr-un loc care imi place mie fooarte mult.
                              -Surpriza….am murmurat eu si in urmatoarea secunda am fost taraita de Ang spre camera.

Un comentariu: