sâmbătă, 18 iunie 2011

Capitolul 6- Club

-K!Ghici unde mergem diseara!a strigat Angela din hol.
                         M-am ridicat din pat, cu mintea inca umblandu-mi aiurea, gandindu-ma ba la Ian, ba la cum sa rezolv “problema” care il priveste si muuulte alte lucruri (cum sa fac sa nu-i spun prietenei mele cele mai bune ca mi-am pertrecut ziua cu Ian; ca ma indragostesc de cel pe care il detestam dimineata; ca am fost fugarita de un grup de fani nebuni; si chestii de genul asta).
                          -Buna si tie Ang! Ai gasit un club grozav?
                          -Aha! Dar mai intai fa un dus cat ma gandesc eu cu ce ne imbracam, si apoi vino sa pun putin machiaj pe cearcanele alea.
                          -Ok!
                      Dupa ce am facut dus m-am simtit mult mai bine si in momentul in care am reusit sa nu imi mai simt capul sa un bolovan am decis ca nu ar trebui sa fac nimic in legatura cu Ian, fiindca nu era posibil ca el sa fie interesat de mine.
                      Cum era si de asteptat, Angie m-a folosit din nou pe post de papusa, si m-a imbracat cu o rochie bleu scurta, fara bretele si cu volanase. Nu stiam de unde o scosese, fiindca eu stiam ca aveam o rochie neagra in stilul asta pe care am luat-o cu mine si a asortat-o cu pantofi si plic argintii.
                      Ea imbracase o rochie neagra scurta si mulata (dar nu exagerat) si dupa ce ne-am certat fiindca ea voia sa ma dea cu fard de pleoape negru, pana la urma am iesit si, spre uimirea mea, era aceasi adresa pe care mi-o daduse si Ian.
                      Da Doamne sa nu fie acolo!
                      -Deci ce avem planificat pentru seara aceasta?am intrebat eu.
                      -Ne distram pana cadem! Si orice s-ar intampla in club ramane in club, ok? Adica nu vreau sa ma tachinezi daca ma distrez si eu cu cineva…
                      -Atata timp cat nut e droghezi si nu fugi cu el, eu sunt de accord!i-am spus.
                      -Amuzant, foarte amuzant!
                      -Hai sa intram.
                      -Dupa tine!
                      Clubul era aglomerat, dar tot puteam observa ceva ce aducea a ring de dans? Erau putine canapele libere, dar am reusit totusi sa ne asezam, si cat asteptam bauturile Ang se uita dupa baieti draguti, cat eu imi mutam privirea de la stelele care impodobeau tavanul, la luminile mov, la DJ si la fumul slab care era facut de masinile speciale la canapelele alb-negru si la pernute…pana intalnesc 2 ochi extrem de familiari.
                      Te-am rugat frumos Doamne! De ce trebuia el sa fie aici? De ce nu de ascundea de niste fane care vor disperat autografe? Firar sa fie!
                      -K!a strigat Angela.
                      -Ce e?
                      -Tipul ala se uita la tine…
                      A aratat exact in partea opusa de cea in care se afla Ian. Tipul care se holba la mine era blond, cu ochii verzi si pielea mult prea alba. Nu mi se parea ca e dragut, dar nu aveam sa-I spun asta in fata Angelei.
                       -Nu prea e genul meu.
                       -Nu asta conteaza Kity! Tre” sa te distrezi, atata tot!
                       -Sa stii ca eu nu am de gand sa fac prima miscare!
                       -Nici nu trebuie.
                       Zambetul i s-a dublat si vroiam sa o intreb ce este cand am auzit o voce in spatele meu.
                       -Doresti sa dansezi?a intrebat tipul neinteresant.
                        -Ammm…
                        -Da, i-ar placea sa danseze cu tine!a raspuns Ang in locul meu.
                        -Minunat!a zis el.
                         M-a condos spre ringul de dans si inainte de a incepe melodia am aruncat o privire spre locul in care statea Ian, dar nu l-am mai vazut.
                         -Si…pot sa iti stiu numele?m-a intrebat el
                         -Porecla mea e Kity. Al tau?
                         -James.
                         Nu il vreau aproape de mine!striga o voce din adancul meu…nu foarte adanc.
                        Doh! La cum arata stiu ce vrei sa spui, dar Ang va fi dezamagita…
                        Mersi ca mi-ai amintit.
                        Melodia a inceput sic and sa incepem sa dansam s-a auzit o voce imposibil de placuta (pe care sincera sa fiu as fi recunoscut-o dintr-o mie) in spatele meu.
                        -Iubito, aici erai! Te-am cautat peste tot.
                        Ii simteam zambetul in voce si nu mi-am putut retine zambetul. M-am intors si am dat peste ochii lui de un albastru uimitor si am simtit ca ma topesc (noroc ca era lumea reala).
                         -Nu te superi daca o rapesc, nu?a intrebat Ian.
                         -Sigur ca nu…prietena ta nu a dat de inteles ca ai avea iubit…
                         -Asa e Ang. N-ai ce-i face.
                         -Pai…pa.
                         -Pa!
                         Ian a pus mana pe talia mea in timp ca ma conducea prin multime intr-un colt mai retras. Am observat ca era imbracat cu o camasa neagra si jeansi negri de asemenea. Si trebuie sa adaug ca arata demential!
                          -Iti raman datoare! M-ai salvat!
                          -Am facut-o mai mult din motive egoiste.
                          Mi-a aruncat inca unul din zambetele lui cu stelute, care se pare ca imi dadea senzatia ca ma topesc.
                          -Si cam ce motive?
                          -Pai…ma gandeam ca poate vrei ceva de baut?
                          -Asta e unul din motive? Nu e prea bun. As fi acceptat oricum.
                          -N-am ajuns inca la motive. Deci ce vrei sa bei?
                          -Surprinde-ma.
                          A mers la bar si in timp ce astepta bauturile s-a uitat in directia mea si s-a incruntat. Cand m-am intors l-am vazut pe James langa mine.
                           -Stiu ca nu e iubitul tau.
                           -Poftim?! Ce vrei?
                           -Un dans, o intalnire, chestii normale.a zis si a ridicat din umeri ca si cum ar fi zis ca cerul e albastru.
                           -Si presupun ca manierele ti le-ai pierdut pe drum, nu? Cred ca sunt acolo unde e si creierul tau, adica in gunoi. Nu vreau sa ies cu tine.
                           Am vazut un licar de manie in ochii lui si mi-a apucat incheietura mainii mai repede decat m-as fi asteptat.
                           -Au! Ce faci?! Lasa-ma in pace!
                           -Mai bine ai invata cum sa te comporti Kity. Rautatea nu ti se potriveste.
                           -Daca as fi in locul tau as lasa-o in pace!
                           Vocea lui Ian suna…inspaimantatoare si periculoasa. Puteam sa simt cat de manios era, dar de ce?
                           -Bine!a spus James care s-a intors si a plecat.
                           Slava cerului ca Ian m-a salvat! Tipul ala era al naibii de inspaimantator.
                         -Esti ok?m-a intrebat el.
                         -Mda…doar putin scuturata.i-am zambit.
                         -Pai atunci inseamna ca bauturile au picat la tanc.
                         -Yummy!
                         Mi-a dat un pahar cu un lichid rosu, care avea un gust chiar foarte bun, iar el si-a luat un pahar de brandy.
                         -Ammm…ma intrebam daca vrei sa dansezi…un pic…cu mine?
                         -Tocmai am gasit un motiv egoist! Si da, mi-ar face placere.
                         -Ce pot sa zic?
                         -Nimic. Hai sa mergem!i-am zambit si am primit drept raspuns un zambet strengaresc super cute.
                         Am terminat bauturile (ce-I drept, alcolul mi-a dat putin mai multa incredere) si ne-am indreptat spre ring si am ajuns exact cand incepea…o melodie lenta.
                         Si-a pus mainile pe talia mea iar eu pe umerii lui si am inceput sa dansam.
                        Mmmm…danseaza chiar bine!
                       Doh! Doar e actor, nu? Ei au o gramada de partyuri si evenimente!
                         Sirenele au inceput sa sune in capul meu fiindca…eram prea aproape de el! Capul meu era pe umarul sau si…era placut.
                         De ce Dumnezeu au trebuit sa puna o melodie lenta? De ce naiba ma sincronizez eu asa de prost mereu? De ce?
                         -Si pana la urma care e numele tau adevarat?
                         -Claudia.
                         -Dragut. Apropo, care e treaba cu rochia? Era ca sa imi faci in ciuda sau…asa te imbraci cand vrei sa atragi pe oricine pe o raza de 100 de metri?
                         -Poftim?
                         M-am tras putin inapoi sa-l privesc in ochi si nu am vazut nici o urma de amuzament sau sarcasm.
                         -Ammm…prietena mea a ales rochia.
                         -Aminteste-mi sa ii multumesc.mi-a zambit.
                         -Mergem?
                         -Daca nu te superi, mi-ar placea sa mai stam de vorba. Trebuie sa aflu de unde ai accentual asta.
                         Am accent? Nu stiam asta, firar sa fie!
                         Am mers pana la o canapea si el a mai comandat inca 2 bauturi.
                         -Sa ma imbeti face parte din planurile tale?
                         -Doar daca nu vrei tu sa faca, altfel, sincer, nu cred ca patesti ceva din cateva shoturi,nu?
                         -Cred ca nu.
                         -Si de unde ai accentual asta?
                         -Eu sunt romanca, deci…nu prea am ce face. Nu stiam ca am accent.
                         -Eu doar am fost atent. Si Nina are, deci mi-a fost usor sa-l simt. Cum am mai spus, am fost atent doar.
                         -E si Nina, aici?am intrebat.
                         -Da, si Paul cu sotia lui. Inca nu pot sa cred ca s-a casatorit.
                         -Nina este iubita ta, nu?
                         -In caz ca nu ti-ai dat seama pana acum, Nina nu e iubita mea. E doar cea mai buna prietena. Desigur, jurnalisti inerpreteaza cu totul diferit toata povestea, deci…
                         -Nasol de tine, am spus.
                         Toata seara(mai bine zis noaptea) am stat si am glumit  si vorbit despre noi si nimicuri, si am  baut cam mult si amandoi sau mai bine zis eu eram beata.
                     -Ar cam fi timpul sa plec…Ang se ingrijoraeaza pentru mine si cred ca e in stare sa sune la politie.
                     -Imi pare rau sa-ti spun, dar cred ca prietena ta nu se gandeste absolut deloc la tine. A plecat acum jumatate de ora acompaniata de un baiat foarte dragut as adauga.
                    -Ok, atunci cred ca e vremea sa-mi fac griji pentru ea.
                    -Nope! Las-o sa se distreze. Insula asta nu e destul de mare incat sa intre in belele.
                    -Oricum cam trebuie sa plec…
                    -Mergem in aceeasi directie…te superi daca te conduc?
                    Voiam sa ii spun ca nu m-ar mai fi deranjat nimic la cat alclol aveam in mine si ma miram ca nu mi se facuse rau deja, dar mi-am zis ca era oricum constient ca eram praf.
         
                    -Hai sa mergem.
                    Probabil ca nu m-ar fi lipit de el si nu mi-ar fi sustinut toata greutatea daca nu m-as fi clatinat atat de tare, dar sincera sa fiu am avut un noroc urias ca era acolo si m-a prins.
                    -Ai neaparata nevoie de o pastila pentru mahmureala.
                    -Dar ma simt perfect…mie bine si cald.
                     Am ajuns la hotel si nici nu am intrat bine in lift, ca mi s-a facut rau. Nu puteam sa ii spun lui fiindca, abia puteam sa ma tin constienta, si asta tinand cont ca el deja ma sustinea, dar spre norocul meu si-a dat seama cand am ajuns la usa apartamentului.
                    -Firar sa fie!a strigat el cand a vazut cum aratam.
                    A descuiat repede usa si, nu stiu cum a reusit dar m-am trezit in baie la dus. A dat drumul la apa rece si am inceput sa tip.
                    -Bai! Ce faci, fraiere? Te-ai imbatat si tu? Apa asta e rece ca naiba!
                    -Scumpete, ca sa te simti mai bine nu faci dus cu apa calda.
                    I-am luat din mana dusul si am inceput sa-l stropesc cu apa rece. M-a prins de mana si l-am tras in cabina alaturi de mine si am dat apa calda, findca eu, personal tremuram din toate balamalele. Ma simteam ametita si nu gandeam limpede, asa ca intr-un moment de prostie l-am sarutat. Spre surprinderea mea mi-a raspuns la sarut si eram mai mult ca sigura ca si el era beat, dar in momentul acela nu ma puteam sa ma gandesc decat la buzele lui peste ale mele, mirosul lui invadandu-ma. Apoi s-a terminat si m-am simtit ca si cum cineva m-a aruncat in realitate, atat e brusc incat a durut.
                   -Of! Ce naiba ma fac eu cu tine?
                   -Mhm…nu poti sa ma saruti? Asa nu mi-ar mai pasa ca ma simt ca si cum as fi pe cale sa lesin…
                   Cat ai bate din palme eram in bratele lui si m-a dus in camera mea…si de aici mi s-a taiat filmul.

Un comentariu: